Alle medewerkers van HWW zorg doen elke dag hun uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als ú tevreden bent, dan zijn wij dat ook. Wilt u een compliment maken? Dan horen onze medewerkers dat graag van u. U kunt uw tevredenheid ook kenbaar maken op de website van ZorgkaartNederland.
Het kan echter ook voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. HWW zorg neemt haar cliënten, bewoners en relaties serieus, en dus ook uw klacht. Van elke klacht kunnen we leren. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan u en aan andere cliënten te verbeteren. Maar bovenal willen we samen met u naar een passende oplossing zoeken.
In het geval van een klacht raden we u aan om eerst het gesprek te voeren met de betrokken medewerker. Waar mogelijk kunnen ook de teamleider en/of (wijk)manager betrokken worden in een persoonlijk gesprek. Meestal wordt er dan een oplossing gevonden. Indien nodig kunt u (daarna) een klacht doorgeven via onderstaand formulier of via klachten@hwwzorg.nl. De behandeling van uw klacht gebeurt volgens het klachtenreglement.
Mocht uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met onze externe klachtenfunctionaris bij Facit, telefonisch bereikbaar via 0251-212202.
Wet zorg en dwang
Heeft uw klacht betrekking op de Wet zorg en dwang (Wzd)? Op de pagina Wet zorg en dwang leest u wat u kunt doen en hoe de cliëntvertrouwenspersoon u kan helpen.