Klacht of compliment

Alle medewerkers van HWW zorg doen elke dag hun uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als ú tevreden bent, dan zijn wij dat ook. Wilt u een compliment maken? Dan horen onze medewerkers dat graag van u. U kunt uw tevredenheid ook kenbaar maken op de website van Zorgkaart Nederland.

Het kan echter ook voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. HWW zorg neemt haar cliënten, bewoners en relaties serieus, en dus ook uw klacht. Van elke klacht kunnen we leren. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan u en aan andere cliënten te verbeteren. Maar bovenal willen we samen met u naar een passende oplossing zoeken.

Klachtenfunctionaris

Wilt u graag met iemand over uw klacht praten? Of heeft u hulp nodig bij het formuleren van  of eventueel bemiddelen bij een individuele klacht? Dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris Liesbeth Wijnvoord-Plugge. Zij is van maandag tot en met donderdag telefonisch bereikbaar via (070) 379 50 87 of 24/7 per e-mail via klachten@hwwzorg.nl. Uw suggestie om onze dienstverlening te verbeteren, kunt u ook per e-mail bij de klachtenfunctionaris kenbaar maken.

Klacht indienen

Wij vinden het belangrijk dat u ons ons laat weten wanneer iets niet goed is of beter kan.U kunt over uw klacht of ontevredenheid altijd praten met de betrokken medewerker en/of de leidinggevende. Meestal wordt er dan een oplossing gevonden. Indien nodig kunt u (daarna) een klacht doorgeven via onderstaand formulier. De behandeling van uw klacht gebeurt volgens ons klachtenreglement.